• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Spännande och se vad som sker för mig då, ligger på 19,2 nu. Misskött kredit försvinner i morgon.
Håller tummarna för dig att ditt kreditbetyg blir bättre!! Har läst dina inlägg och mild sagt du gör en kanon jobb.
Hoppas att du snart får din samlingslån som du är nöjd med.
Lycka till…
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 776
Mottagna reaktioner
2 692
Poäng
1 677
Håller tummarna för dig att ditt kreditbetyg blir bättre!! Har läst dina inlägg och mild sagt du gör en kanon jobb.
Hoppas att du snart får din samlingslån som du är nöjd med.
Lycka till…
Tack!! <3
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 776
Mottagna reaktioner
2 692
Poäng
1 677
Håller tummarna för dig att ditt kreditbetyg blir bättre!! Har läst dina inlägg och mild sagt du gör en kanon jobb.
Hoppas att du snart får din samlingslån som du är nöjd med.
Lycka till…
Hittills är betyget helt oförändrat, ligger kvar på 19,2 :facejoy:
 

Jim96

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
4 Maj 2022
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
62
Poäng
187
Borde ju bli bättre så småningom kan man tycka :p Förstår att du är taggad på att se vad det faller till!
 

Vägentillskuldfri

V.I.P
Poäng: 476
Årets nya medlem
Blev medlem
17 Februari 2023
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
358
Poäng
476
Hur snabbt uppdateras det på Min UC när en förfrågan försvinner? Det här förändrar säkert inget men 1 av 9 förfrågningar som jag har försvann 5/5. Den har ju trillat bort från listan på Min UC men mitt betygs har ej ändrats. Är det på grund av att den inte förändrar något eller är det på grund av att det tar ett tag innan det uppdateras? Mest nyfiken!
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 776
Mottagna reaktioner
2 692
Poäng
1 677
Hur snabbt uppdateras det på Min UC när en förfrågan försvinner? Det här förändrar säkert inget men 1 av 9 förfrågningar som jag har försvann 5/5. Den har ju trillat bort från listan på Min UC men mitt betygs har ej ändrats. Är det på grund av att den inte förändrar något eller är det på grund av att det tar ett tag innan det uppdateras? Mest nyfiken!
Det brukar inte förändras förens man kommer ner mot 5-6 st och brukar uppdateras direkt.
 

Vägentillskuldfri

V.I.P
Poäng: 476
Årets nya medlem
Blev medlem
17 Februari 2023
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
358
Poäng
476
Det brukar inte förändras förens man kommer ner mot 5-6 st och brukar uppdateras direkt.
Aha okej, tack för info! Då får jag vänta till åtminstone oktober… Fast det GÖR inget, för allt ska bort och inga nya lån ^^

Vad spännande att se vad som händer för dig nu då! NÅGOT måste ju hända, liksom. Hejar på dig, bra jobbat! <3
 

Jim96

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
4 Maj 2022
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
62
Poäng
187
Tiden går drygt när man väntar in nästa uppdatering på UC. Ser så fram emot att trycka iväg ansökan till Lendo med förhoppningen att några erbjudanden poppar upp! :D
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp